maandag 21 april 2008

Heaven Sent, ingezonden door Designlid Mireille Gaspersz

Mireille heeft deze prachtige (ja ik weet het, ik schrijf altijd hetzelfde...maar ik meen het wel) lay-out ingezonden. Deze lay-out is gemaakt met het nieuwe pink paislee papier. Door op de afbeelding te klikken zie je een grotere weergave.

Hier volgt de werkbeschrijving, gemaakt door Mireille:
Basis is het vel Tree House. Hieruit heb ik allereerst het boompje geknipt, omdat hij voor de indeling die ik in m'n hoofd had, niet op de juiste plaats op het papier zat ;-) Om het ontstane "gat" in het papier te maskeren, heb ik de overige stukken dessinpapier deze keer hoog bovenaan de pagina geplakt. Uit het vel Flower Beds en het vel Rain Showers heb ik grote stukken gesneden en deze overlappend opgeplakt. De foto heb ik gemat op een stuk van het vel Skipping Stones, waarvan ik de randen heb gescheurd. Deze heb ik met walnut stain distressinkt bewerkt. De foto heb ik vervolgens over de andere stukken papier heen geplakt. Bovenaan heb ik met 3D-foam een randje geplakt uit het vel Green Lace. Het boompje heb ik heel nauwkeurig uitgeknipt met een pincetschaartje en vervolgens met 3D-foam links van de foto opgeplakt. Onder het boompje heb ik een smal groen vilten randje geplakt als "gras". Op een stukje papier uit het boekje van Making Memories Noteworthy heb ik met walnut stain distressinkt een "Love"-stempel gezet. Dit heb ik schuin opgeplakt. De titel is uit donkerbruin cardstock gesneden met de Silhouette. Rechts onderaan de foto heb ik een grote bruine knoop (met scrappersfloss), geplakt op een gescheurd rondje uit het vel Green Lace. Drie bruine knoopjes links bovenaan de pagina en met bruine fineliner getekende "festonsteekjes" maken de LO verder af.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wow.. zeker prachtig!!

Odetta zei

Ik smelt bijna wanneer ik deze lay-out zie!
Too cute! Groetjes, Odetta

anja curvers zei

Prachtig gedaan Mireille.