maandag 1 december 2008

Boos! gemaakt door Designlid Mireille Gaspersz

OOOOh die foto! Zelfs als je zoontje boos is kijkt hij schattig Mireille :-) De monstertjes passen er precies bij haha.

De werkbeschrijving is gemaakt door Mireille:

Basis is een vel zeegroen Color Core cardstock. Uit het vel Night Light - Katie heb ik twee kleine stukjes gesneden. Omdat ik helaas geen stuk van het vel Night Light - Ellie meer had, heb ik in mijn restjesmap gezocht naar een stuk oranje papier dat er ook mooi bij zou passen. Het oranje papier heb ik ongeveer in het midden van de pagina geplakt, met rechtsboven eronder geschoven een stukje van het vel Night Light - Katie. Onderaan de oranje strook heb ik van ditzelfde papier een stukje eroverheen geplakt. Van het vel Night Light - Louie heb ik een groot stuk aan de linkerkant geplakt, over het oranje en turquoise papier heen. Uit de achterkant van het vel Night Light - Henry heb ik een groot stuk gesneden dat ik daar weer overheen heb geplakt, met links en rechts van de foto een strook van de voorkant van ditzelfde vel. De foto heb ik geplakt op een stuk beige cardstock, waarbij ik de journaling rechts van de foto heb geprint. Uit de achterkant van het vel Night Light - Louie heb ik een stukje geknipt en dat boven de journaling geplakt. Met zwarte inkt heb ik een stempelafdruk gemaakt op hetzelfde beige cardstock en deze heb ik uitgeknipt en onderaan de journaling geplakt. Links naast de foto heb ik onderaan een vijftal knoopjes geplakt (met zwarte garen door de gaatjes) in de kleuren van de LO. De randen van het Color Core cardstock heb ik licht opgeschuurd voor een beetje verweerd effect. De titel heb ik gemaakt met zwarte thickers van American Crafts.

2 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, echt een prachtige lay-out! Vrolijke kleurtjes zeg. Ik vind je zoontje echt een fotomodel; en inderdaad, zelfs boos kijkt hij lief:-)

Odetta zei

Wederom weer zo'n schattige lay-out. En toch een klein beetje stoer.
Kortom, ik hou er van!