donderdag 4 december 2008

Koffie? Kaart gemaakt door Marianne

Ik maak niet zoveel kaartjes, maar toen ik de nieuwe kaderstempels en de threading water pons binnen kreeg kon ik het toch niet laten om aan de gang te gaan. Ik heb eerst glimmermist op witte cardstock gespoten en dit laten drogen. Daarna heb ik met bruine inkt het ovalen kader gestempeld. Op papier uit de paperie-papierblok van Making Memories heb ik de koffiekan en het koffiekopje gestempeld. Deze stempellijn (er zijn momenteel 4 verschillende sets voorradig, met elk 3 afbeeldingen) passen supergoed in deze kaders. De glitters zijn stickles. Het woord 'koffie' is weer gestempeld en uitgeknipt. De randen zijn licht aangezet met een witte pen. De kraft rand is gemaakt met de threading waterpons. Ik heb gewoon een strook geknipt en ben gaan ponsen...toen kwam er dit uit *lol*. Ook de onderrand van het cosmo cricket papier heeft een ponsrandje gekregen.

3 opmerkingen:

Romy zei

Echt een heel mooi kaartje! Zuurstokroze; daar hou ik nou van:)

anja curvers zei

Heel erg leuk Marianne.

Anoniem zei

Heel leuk kaartje, Marianne!

Groetjes,
Mireille