vrijdag 12 december 2008

Nieuwe artikelen en kerstsluiting

Hallo Allemaal,

Ik ben druk bezig weer een aantal nieuwe producten in de webwinkel te plaatsen. Er is ook weer een heleboel aangevuld, zoals het superleuke en inspirerende boek 'scrapcards 2', de primaflowers zijn weer aangevuld en er zijn weer een aantal kleine setjes bijgekomen. Er zijn nu bijna 40 verschillende kleine sets verkrijgbaar! Ook de paperblocks van de paperielijn van making memories zijn (eindelijk) weer binnen en de edge distresser van Tim Holtz...de edge distresser van Heidi Swapp staat al een poosje in bestelling maar is helaas nog niet binnen. Ik denk dat ik met deze distresser een goed alternatief aan kan bieden. Hij is iets prijziger maar daar staat tegenover dat je er ook veel langer mee kunt doen. Ook van Tim Holtz zijn de nieuwe Trinket Pins, spelden met een kleine opdruk. Zo leuk om daar bv. een lintje aan te bevestigen. De stempels zijn weer aangevuld en uitgebreidt...wil je alles zien, neem dan even een kijkje op de beginpagina van mijn webwinkel http://www.madebymaly.nl/ . Als je naar onder scrolt zie je alle nieuwe artikelen en waar je ze kunt vinden.

In de periode van 24 december tot en met 4 januari ga ik genieten van mijn gezinnetje...we zijn dan met zijn allen vrij en gaan lekker relaxen bij de kerstboom en een aantal uitstapjes maken. En ik ga de workshops afmaken...op één of andere manier zitten er toch steeds te weinig uren in een dag. :-) We hebben van sinterklaas 2 dagkaarten voor de trein gekregen en de kids kunnen nog met een railrunnerkaartje mee. Als iemand ideetjes heeft, ik hoor ze graag! We zitten te denken aan een leuk museum voor de kids dat dus met de trein bereikbaar is.
Bestellingen waarvan de betaling 23 december binnenkomt worden nog 23 december verzonden. Komt de betaling later binnen dan worden ze 5 januari verzonden.

Je kunt je bestelling natuurlijk wel gewoon in deze periode plaatsen...ik beantwoord iedereen dan weer op 5 januari. De bestellingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld.

3 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, wat een gave artikelen!

Dat is een goede oplossing, dan kunnen jullie eindelijk eens écht uitrusten:) Genietse, maar dat zal vast wel lukken:) Ik vind zelf Nemo (in Amsterdam) en Naturalis (in Leiden) echte aanraders, maar ook iets als een dierentuin, mits het weer een beetje meezit, of een (kerst)circus is natuurlijk altijd leuk.

Odetta zei

Strak plan! Iedereen zal toch inmiddels genoeg scrapspullen in voorraad hebben om deze periode door te komen, toch! Bijvoorbeeld het spoorwegmuseum in Utrecht is ook erg leuk voor the kids en het centrum van Utrecht ook.

Anyway geniet van elkaars gezelschap en neem eens goed de tijd na een hectisch jaar om uit te rusten.

marjan zei

Heerlijk zo'n vakantie ,zeker in deze tijd van het jaar !
Geniet ervan,fijne feestdagen alvat en tot volgend jaar :)
...Mijn kinderen vonden NEMO in Amsterdam ook altijd helemaal geweldig ...