vrijdag 26 december 2008

Cosy, ingezonden door Romy Veul


Sorry Romy, dat het zo lang duurde voor ik je lay-out plaats...het was zo ontzettend hectisch voor de vakantie. Maar...hier is hij dan! Nogmaals hartelijk bedankt voor het doormailen van je lay-out! Je hebt weer een prachtig mooie lay-out gemaakt. Ik ben zelf ook zo dol op het geruite papier van October afternoon. Ik moet er maar eens snel een lay-out mee maken, voordat het uitverkocht is.
Romy heeft de werkbeschrijving geschreven:
Dit is de werkbeschrijving:Als achtergrond heb ik de achterkant van een vel Scenic Route Grafton papier genomen. Aan de randen is het bewerkt met edge distresser, en met pen heb ik de "steekjes" gezet. Alle papier is uit diverse series van October Afternoon. Deze heb ik door elkaar opgeplakt en hieroverheen is de foto bevestigd. Vervolgens heb ik de huisjes met boompjes uitgeknipt (ook uit October Afternoon papier) en onderaan de foto geplakt.
De boom is een Fancy Pants glitter cuts. De boom is met doorzichtige tape opgeplakt en versierd met Prima. flowers (bevestigd met zwarte mini brads). De twee haakjes zijn gestempeld met clear stamps. De foto is in de linkerbovenhoek bovendien versierd met een paar stipjes Stickles (glitterlijm in een handig doseerbaar flesje). Ook het lintje, bovenaan de lay-out is met deze glitters versierd.

Vervolgens heb ik de titel gevormd van American Crafts thickers. En de journaling is geschreven op een Maya Road sheer ticket, met IDenty pen. Hierachter heb ik een ander stukje October Afternoon papier geplakt, zodat de journaling meer van de achtergrond afspringt.

1 opmerking:

Odetta zei

Zoals ik op de blog van Romy reeds geschreven heb, vind ik een mooie en heel vrolijke lay-out.