woensdag 27 januari 2010

Kladblok, gemaakt door gastdesignlid Jolanda Oudshoorn


Jolanda heeft ook nog een kladblokje gemaakt. Dit is haar werkbeschrijving:
Met het papier van Jenni Bowlin Studio Baby of Mine - Bubblegum Feedsack heb ik een kladblokje van 9 bij 9 cm bescrapt. Met een witte pen heb ik streepjes aan de buitenkant gezet. Daarna met diamond glaze de bloemetjes op het papier bewerkt. Met de pons van EK Succes heb ik bloemetjes gemaakt. Een roze vlinder van de pons Martha Stweward Butterfly heb ik er bijgeplakt samen met een Prima Marketing Roses en een hartvormig bedeltje waar ik raffia doorheen gehaalt heb.



Dit is Jolanda's laatste bijdrage als gastdesignlid. Ik wil haar nogmaals hartelijk danken voor alle inspiratie die ze heeft gegeven. Dank je wel Jolanda!

4 opmerkingen:

anja curvers zei

Prachtig Jolanda hele mooie dingen heb je gemaakt en zoveel. Mooi papier he om mee te werken. Bedankt voor alle inspiratie.

Unknown zei

Gaaf weer Jolanda.
gr,lean.

Romy zei

Je hebt zulke mooie dingen gemaakt als guest designer. Dit kladblokje is ook al zo gaaf!

Odetta zei

Wat een schattige kladblok! Veel te mooi om zomaar hierin te gaan kliederen.