vrijdag 15 januari 2010

Nieuwe wedstrijd-inzendingen

Ik heb al de hele week het gevoel dat ik niet bijgewerkt kom...veel dingen qua administratie, ik moet nog een heleboel (en dan bedoel ik ook een heleboel) e-mail adressen overzetten naar de nieuwe computer. En aangezien in nu een ander mailprogramma heb moet dat allemaal met de hand. Ik ben er al avonden aan bezig geweest en kan even geen e-mail adres meer zien. Gelukkig worden ze, als ze aangemaakt zijn automatisch weergegeven. En gelukkig is het bijna weekend. Ik heb al een aantal dingetjes toegevoegd die in het weekend online komen op de blog.

In de webwinkel is het superdruk...dat is alleen maar fijn natuurlijk. Je hoort mij dan ook niet klagen, maar daardoor liep ik iets achter met het plaatsen van dingetjes hier op de blog.

Deze week heb ik weer een paar nieuwe inzendingen gekregen voor de roze/blauw wedstrijd.

De eerste lay-out is van Klaske Dijkstra. Ze heeft de foto 's avonds genomen maar me gemaild dat de kleuren echt roze en donkerblauw zijn. Dank je wel voor het doormailen en het meedoen met de wedstrijd Klaske.




De volgende inzending is van Daniƫlle Hodenius. Zij heeft weer een hele andere invulling aan de wedstrijd-opdracht gegeven.


We wensen jullie heel veel succes.

3 opmerkingen:

Cora zei

fotos savond nemen doet idd geen goed voor de kleuren!! maar je LO ziet er mooi uit Klaske!!

Romy zei

Ze zijn totaal verschillend, maar beiden supermooi!

Unknown zei

Mooie lo's weer zeg.
gr,Lean.