zaterdag 2 januari 2010

Mini-album, ingezonden door Lean de Ruiter













Lean had me al succes gewenst met het plaatsen van deze foto's, gezien de hoeveelheid ervan. Nou, uiteindelijk is het gelukt en staan ze allemaal (denk ik) op de juiste volgorde. Lean heeft dit prachtige mini-album gemaakt met het pink paislee papier uit de amber road lijn en ook de embellishments uit deze lijn.
Het is een prachtig gedetailleerd album geworden, natuurlijk met een heleboel foto's van Misty. De bladzijden zijn bijeengebonden met behulp van de bind-it-all.

7 opmerkingen:

Marlieke zei

Prachtig! Ik kan hier naar blijven kijken want er is werkelijk zo veel te zien!! Echt heel gaaf gemaakt!

Astrid Zwaan zei

Super Lean!!!! Marlieke heeft het mooi verwoord en ik sluit mij hier helemaal bij aan....

Unknown zei

Het is helemaal goed gegaan zie ik bedankt voor het plaatsen.
gr,lean.

Odetta zei

Tja, wat kan ik hieraan nog toevoegen, dan alleen het maar het volgende: het bekijken van een mini-album van Lean is een traktatie op zich. SCHITTEREND!

Dora zei

Het is een prachtig boekje!

Romy zei

Het is wederom een supergaaf Lean-album. Wauw!!

anja curvers zei

Super Lean heel erg gaaf hoor jij bent toch wel een echte kei in het maken van minialbums.