dinsdag 5 januari 2010

Knabbelen, ingezonden door Marlieke Moesman






Marlieke heeft tijdens de kersttijd veel gescrapt en ze heeft me een aantal van haar lay-outs doorgemaild. Dit is de eerste en hij is meteen heel vrolijk en fleurig.
Dit zijn enkele materialen die ze gebruikt heeft:
- Chatterbox papier

-  Colorbox inktblokje
- papier van October Afternoon
- de stempel  is van Rhonna Farrer - Nature
- witte Thickers

En hier volgt de werkbeschrijving:

- De basis is een vel dessinpapier van Chatterbox Light Foyer (achterkant), aan de achterkant bewerkt met Colorbox Cat's Eye Inkt (kleur: Peacock).
- Daarop zitten twee stroken papier, eveneens van Chatterbox Light Foyer (voorkant) van 4x30cm. Ook deze randjes zijn met inkt bewerkt.
- De foto's zijn gemat op lichtgroen cardstock, en natuurlijk heb ik de randjes weer bewerkt met inkt.
- Aan de rechterkant een blad-swirl-rand uit papier van October Afternoon Henri gestanst. Deze heb ik aan de randjes omgetrokken met groene fineliner en verder versierd met bloemetjes.
- Rechtsonder een stempel met embossingpoeder. Ik heb wat groen en wit poeder gemengd, met dit als resultaat. (eerst had ik rechtstreeks op het basisvel en de border-swirl-rand gestempeld en geƫmbossed, maar dit pakte heel slecht uit. Daarom heb ik de stempel nogmaals afgedrukt en met embossingpoeder bewerkt op een stukje los cardstock, dit uitgeknipt en vervolgens over de mislukte afdruk heen geplakt). De vogel is omgetrokken met een zwarte Copic Marker of identipen en het oogje is een Half Pearl van Opaline.
- De titel is gemaakt met Thickers waar ik met fineliner een lijntje omgetrokken heb.
- De bloemetjes in de linker- en rechter bovenhoek zijn met een losse pons gemaakt. Alle onderdelen zijn aan de randjes met inkt bewerkt en de bloemetjes zijn vastgezet met zilverkleurige bloemetjes-eyelets.

1 opmerking:

Unknown zei

Heel gaaf en de bloemen zijn ook zo mooi verwerkt.
gr,Lean.