maandag 17 januari 2011

Adorable, gemaakt door Designlid Anja Curvers


Anja heeft weer een heleboel lay-outs en kaarten gemaakt om voor veel inspiratie te zorgen. De lay-outs en kaarten komen natuurlijk ook in de webwinkel te staan, onder het papier merk. Er komen ook linken bij zodat je meteen na kunt lezen hoe het allemaal ook weer gemaakt is.

Deze eerste lay-out is o zo vrolijk en lief. Anja heeft een eenheid gecreƫerd door alle elementen te verbinden met de foto en elkaar. Daardoor blijft de aandacht vooral naar de foto uitgaan.

Dit is Anja's werkbeschrijving:

Als ondergrond heb ik een wit vel bazzill cardstock gebruikt en hiervan de randen beinkt met bruine inkt.
Ik heb twee stoken papier uit het fine and dandy true blue snappy papier gesneden en overlappend opgeplakt.
Uit het fine and dandy true blue merry heb ik twee vlaggetjeslijnen uitgeknipt en deze opgeplakt.
Uit het fine en dandy daydream papier heb ik een drietal wolkjes uitgeknipt.
Uit het fine en dandy true blue soar heb ik twee uiltje geknipt en deze onder de vlaggetjeslijn opgeplakt.
Met behulp van een spellbinder nestabilitie heb ik een rondje uit het true blue merry ( de blauwe achterzijde) gestanst en uit hetzelfde papier een label geknipt.
Een drietal vlinders uit het snappy papier geponst met martha steward ponsen.
Aan de linkerzijde van de foto heb ik nog een bruine label opgeplakt. Rondom de blauwe label oranje borduurgaren geknoopt en hieraan een kleine tag waarop een sentiment is gestempeld gehangen en hierboven een houten knoopje opgeplakt.
Her en der wat oranje glasparels opgeplakt.
De tekst is met oranje letterstickertjes gemaakt en de titel met chipboard letters.

3 opmerkingen:

Jolanda zei

oh wat mooi hele mooie stijl!!
En hele mooie lijn papier!!
Fijne dag!!

Romy zei

Ach, wat lief! Een superschattige layout en foto!

Unknown zei

Mooi lootje weer Anja.