vrijdag 14 januari 2011

En weer 2 journaling pagina's


6 opmerkingen:

Jolanda zei

Wauw heel mooi gemaakt!

Ik heb je al een aantal mailtjes gestuurd voor mijn inzending van de gastdesigner wedstrijd, maar ik krijg telkens het mailtje terug. Weet jij hoe dit kan?

Grietjes Jolanda

MadeByMaly zei

Hallo Jolanda,

Dank je wel voor je compliment. Ik kon je e-mail adres niet vinden (ik heb zoveel Jolanda's in het bestand, sorry) dat ik zo even reageer. Waarschijnlijk is het te besturen bestand te groot. Je kunt de foto's het beste apart versturen, in elke aparte e-mail eentje. Dan komen ze wel bij mij binnen. Ik laat het je weten zodra ze aangekomen zijn. Succes!

Jolanda zei

hoi Marianne,lachen he al die Jolanda's hahahahaha.....hier weer een.
Mooi je journal word erg leuk!
Wat ik ook heel leuk vind is dat jullie wel naar die film zijn geweest!!Bij ons zat t in de planning voor de vakantie maar we werden allemaal ziek,helaas nu hopen dat hij snel op DVD komt!!
Fijne dag!!

Unknown zei

gaaf weer en ook van de film zo herkenbaar hebben wij als we uit eten gaan zaak gesloten door omstandigheden ...vol...ons vergeten..blablabla..hihihi.
fijn weekend groetjes<lean

Romy zei

Wat een prachtige pagina's zijn dat weer! Zeker weten dat jouw journal een geweldig geheel gaat vormen:)

Marlieke zei

Zo...mijn 31 oudergesprekken verdeeld over 2 avnonden zitten er op. Heb bijna geen stem meer en ben MOE, maar wat is het dan heerlijk om, achter de pc te kruipen en al die mooie creeaties te bekijken en in dit geval...die heerlijke journalings te lezen. Je journal-boekje wordt gaaf!