vrijdag 21 januari 2011

Crazy Guy, ingezonden door Designlid Anja Curvers


Anja laat zien dat je met een paar stroken papier een ontzettend leuke lay-out kunt maken. Ze heeft natuurlijk weer een werkbeschrijving gemaakt zodat je zelf aan de gang kunt.
Vind je dit papier van Kaisercraft (seaside) ook zo mooi? Klik dan hier om het in de webwinkel te bekijken.

Dit is Anja's werkbeschrijving:

Als ondergrond heb ik een kraft cardstock gebruikt.


Onder de foto een vierkante mat gebruikt van het kaiserkraft seaside escape papier. Aan de linkerkant naast de foto een drietal stroken papier seabreeze de “streepjescode”van het papier en coastline bewerkt met een borderpons, verwerkt. Een drietal cirkels uit het umbrella papier geknipt en op de stroken geplakt. Hierover een 5-tal oranje glasparels verdeeld.

Spatten gestempeld.

In de rechterbovenhoek een setje gemaakt met restjes van de stroken en ook spatten gestempeld.

De tekst is met letterstickers gemaakt en de titel met thickers.

Hieronder ook een stempel verwerkt.



5 opmerkingen:

Astrid Zwaan zei

Wat een tegekke foto Anja, mooie papierlijn heb jij hier gebruikt...
Ik heb zelf nog nooit met de spullen van Kaisercraft gewerkt....

Unknown zei

gave foto hoor mooie lo geworden.

Romy zei

Hihi, wat een gave foto. En een te gek mooie layout!

Jolanda zei

heel gaaf deze L/O,super leuke foto!!

Marlieke zei

Heel erg leuk! Heerlijke kleuren ook! Ik heb laatst ook een LO met een paar stroken gemaakt; doe ik niet zo vaak maar beviel me wel goed!