vrijdag 28 januari 2011

Stempelen en kliederen

Zo, ik heb weer een middagje heerlijk zitten spelen met inkt, stempels en embossingpoeder. Ik ben eigenlijk niet tevreden over de achtergrond (een papiertje van My Minds Eye) maar ik kon niets passenders bedenken. Toen het af was natuurlijk wel...ik heb nog een leuke houtstempel die ik als achtergrond had kunnen gebruiken, maar ja, toen zat alles al vast. Het is wat he haha. Heb ik meteen weer een ideetje voor mijn volgende kaartje. Het oranje papier is van Kaisercraft en de happy birthday stempel kun je hier in de webwinkel vinden.

7 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, wat een gave kaart!! Superschattige slingers en hertje!

Unknown zei

Ik vind het een heel mooi en lief kaartje geworden Marianne.
groetjes,Lean

Jolanda zei

Super mooi kaartje,heel lief en tyoch ook stoer!!Mooi gemaakt!!
Fijn weekend!

SCRAP TALK zei

Prachtig kaartje Mariane!
Fijne dag!
xxx
C.

Henriƫtte zei

woww..mooi kaartje Marianne, ik hou wel van lekker kliederen!!

Marlieke zei

Nou...hop dan! Aan de slag met je idee voor het nieuwe kaartje! ;-)
Deze is leuk hoor! Dat slingerstempeltje heb ik ook maar eigenlijk nog nooit gebruikt....zal ik ook maar eens gaan doen.

Odetta zei

Sprookjesachtig mooi en lief!!!