zondag 5 oktober 2008

Feel good movie

Ik was deze week niet helemaal fit. Eigenlijk was ik gewoon ziek maar ja...moeders mogen niet ziek zijn toch? Ondertussen moest ook het magazijn/workshopruimte worden ingericht, dozen vol spullen worden overgehuisd, een kast geverfd (waarvan het onderste gedeelte nu klaar is), mijn mannetje troosten en afleiden omdat hij nog ruim 2 weken niet mag rennen, springen en fietsen (zie een paar berichtjes naar beneden) en natuurlijk moesten alle bestellingen op tijd ingepakt worden en naar het postkantoor gebracht worden. Gelukkig is het allemaal weer gelukt. Nou ja...zo ongeveer, het magazijn is nog niet klaar. Ik zal maandag een paar foto's maken om jullie een idee te geven hoe het eruit komt te zien. Om mezelf te belonen heb ik vanavond genoten van de film Hairspray. Jullie weten denk ik ondertussen wel dat ik helemaal gek ben op musicals. Geef me een goede musical en ik ben gelukkig haha. Deze musical was geen uitzondering. Geen moeilijk verhaal maar gewoon een heerlijke feel-good movie. Ik heb heerlijk genoten (mijn man wat minder geloof ik, die is achter de computer gedoken haha).Ik heb deze week helemaal geen tijd en energie gehad om te scrappen, maar ik hoop dat ik dat volgende week ruimschoots in kan halen. De scrapmojo is in ieder geval volop aanwezig! Maar ja, wat wil je...door het magazijn in te richten zag ik al die leuke spullen opnieuw voorbij komen en begon het weer flink te kriebelen...

1 opmerking:

Anoniem zei

hairspray is echt een heerlijke film!! xx Tamara