maandag 20 oktober 2008

Family Visit, ingezonden door Vera van Delft

Vera heeft ook nog deze o zo mooie lay-out doorgemaild. Ik ben dol op de combinatie roze en blauwtinten. Wie had dat ooit gedacht, ik houd eigenlijk helemaal niet zo van roze maar in deze combinatie vind ik het prachtig. De lijnen die Vera gebruikt heeft (Noteworthy van Making Memories en Blush van BasicGrey) zijn ook nog steeds 2 van mijn favoriete lijnen. Ze zijn zo fris van kleur en zo veelzijdig.

Vera heeft de werkbeschrijving geschreven:
Als ondergrond heb ik een cremekleurig vel cardstock gebruikt,daarop de vel van making memories noteworthy "hillary stamp ".Daarop heb ik stroken gesneden uit 2 vellen van basic grey blush serie "admire"en "crush".De title is gemaakt van american crafts thickers foam giggles cream, bloemen zijn van prima, brads van basic grey, en de mooie rub ons komen uit een swatchbook. De kleine tekst komt van ki memories en alle randen zijn bewerkt met colorbox inkt.

3 opmerkingen:

Romy zei

Je bent echt lekker bezig:) Nog zo'n mooie lay-out. Helemaal vrolijk en de kleuren passen perfect.

Odetta zei

Een fleurige lay-out.
Het past perfect bij de foto!

Anoniem zei

Heel erg mooie LO! Ik ben ook gek op deze lijnen ;-)

Groetjes,
Mireille