vrijdag 31 oktober 2008

So tough and really too cute





Ik heb zoveel plezier gehad met het maken van deze lay-out. Het papier van de Youth collectie is perfect voor de wat grungy look en ik heb me flink te buiten gegaan met de edge distresser, cracklepaint, inkt en zwarte pen. De buitenranden van de lay-out is gewoon de rand van het papier. Ik heb 2 dessinvellen omgedraaid zodat de 'effen' kant zichtbaar wordt. De witte ondergrond is het vel wich way en het blauwe vel is de achterkant van het vel 'angst'. Ik heb van het blauwe papier (angst) 3 stroken geknipt, de grote strook komt bovenaan de pagina, de tweede schuin en de derde strook (het cijferpapier) is de voorkant van het blauwe vel en heb ik als laatste schuine strook gebruikt. Natuurlijk alles flink gedistressed. De foto's heb ik gemat op het youth papier chuckster. Achter de linkerfoto heb ik nog twee stukjes van het 'wich way' papier geplakt dat ik over had. De rode chipboardletters van Basicgrey (wilma) zijn bewerkt met rode cracklepaint. Het woord Cute heb ik, na drogen, nog bewerkt met een gele paint dabber. De witte letters zijn foam thickers die ik bewerkt heb met de zwarte identi-pen.
De grote 2 is een label dat ik van Luc's te kleine sweather heb geknipt. Er zaten er 2 op, dus waarschijnlijk zie je de andere nog wel eens voorbij komen haha.
Linksonder heb ik woorden geplakt, geknipt uit het vel youth-the best things. Daaroverheen heb ik zwarte woordstickers geplakt die ik van mijn favoriete stickerlijn van 7Gypsies heb gehaald (het 'boys' stickervel).

5 opmerkingen:

@ngela zei

super gedaan :D!
Waar plak je dat stof nu mee vast?
groetjes Angela

Romy zei

Die is heel mooi geworden! Echt heel stoer. Ook de letters zijn prachtig geworden; rood met gele veegjes.

Wiebine zei

Dit is een leuke ! en wat een super leuk papier is dat zeg, moet ik onthouden, met m'n 2 jongens thuis, perfect voor een layout over jongens. Erg mooi gedaan,
groetjes,

Odetta zei

Ik vind het een superstoere lay-out. Heel erg mooi gemaakt weer!

anja curvers zei

Super Marianne vind dat papier helemaal te gek hoor. Je hebt er een heel stoer lootje mee gemaakt.