donderdag 2 oktober 2008

Mamma Mia


Vanavond ben ik samen met mijn vriendin naar de film Mamma Mia geweest. We waren echt toe aan een avondje 'meidenfilm' en jeetje wat hebben we genoten. We hebben gegierd van het lachen om die 3 maffe dames (en de rest van de zaal met ons) en een traantje weggepinkt. Voor deze film was ik echt geen abbafan maar o wat passen de liedjes mooi in de film. Ze krijgen daardoor meteen een betekenis mee. Zodra mijn magazijn overgehuisd is ga ik mijn dvd collectie uitpluizen (die staat dus achter mijn huidige magazijn en daar kan ik nu bijna niet bij) en daar nog meer van die heerlijke meidenfilms opzoeken. Ik heb wel zin in nog een paar heerlijke lach/huil films zoals Dirty Dancing, Moulin Rouge (tranen verzekerd), 4 weddings and a funeral en die heerlijke film Love Actually. Ik ga nu mijn bedje opzoeken...wat zal ik lekker dromen vanacht....mamma mia!
Wat zijn jullie favoriete meidenfilms om heerlijk bij te zwijmelen, stiekem een traantje te laten of heerlijk dubbel te liggen van het lachen?

1 opmerking:

Odetta zei

Ik ben, ondanks dat ik ook wel van stevigere muziek houd zoals Queen, Anouk, Kane en Tiƫsto, wel een echte liefhebber van de muziek van ABBA. Pure jeugdsentiment (van kleuter tot en met tiener hiermee opgegroeid).
Maar een scrapboek over ABBA gaat mij net iets te ver.
Verder houd ik enorm van vrouwenfilms en series van NET 5. Echte aanraders zijn "Under the Tuscan Sun"(o.a. Sandra Oh uit Grey's Anatomy speelt in deze film) en "Steeling Magnolia's" met in de hoofdrol Julia Roberts.
Een stuk chocolade en een doos tissues en het grote genieten kan beginnen!!!