dinsdag 7 oktober 2008

Zwangerschapskaartje

Ik vond het zo leuk om met het karton en de rub-ons te werken dat ik nog een kaartje heb gemaakt. Deze is voor mijn nichtje die zwanger is. Hebben jullie dat nu ook? Als ik een kaartje weg heb heb ik er zo'n moeite mee deze te versturen. Ik heb er dan altijd met zoveel plezier aan gewerkt en wil ze eigenlijk zelf houden...erg ben ik haha.
Ik vind de kleuren van de foto niet zo mooi, in het echt sprankelt het veel meer omdat de vlindertjes en de uiltje glitterstickers zijn. Materialenlijst:
- ribbelkarton van een doos of kijk hier
- cracklepaint
- BasicGrey rub-on olio book - Urban Prairie
- Thickers foam
- witte paintdabber
- Cardstock glow
- De achterkant van het vel Dutch girl-sofie van Cosmo Cricket
- Berry Sweet glitter icons (de vlindertjes en het uiltje)
- Noteworthy spiral journaling book

De werkbeschrijving is hetzelfde als die van het geboortekaartje. Alleen heb ik nu ook glitter 2-d stickers gebruikt. Je kunt de werkbeschrijving hier vinden

Vind je het leuk om deze kaart te maken? Ik zou het leuk vinden als je dan een foto van je kaart naar me doormailt. Dan plaats ik hem hier op de blog.

3 opmerkingen:

anja curvers zei

Wat een scheetje Marianne heel erg leuk.

Odetta zei

Ik vind deze toch wel heel erg schattig en lief!

Romy zei

Heel erg leuk; dit kaartje! Ik ken dat probleem ja; als ik een kaartje heb gemaakt waar ik zelf tevreden over ben, vind ik het erg moeilijk het te posten;)