zaterdag 28 februari 2009

Het is weer te leuk...

Ja ik weet het...ik ben (eigenlijk) vrij, maar kon het toch niet laten om deze nieuwe artikelen van Maya Road te laten zien. Er is nog meer binnen gekomen en er komt ook nog meer binnen, maar dit kon ik gewoon niet laten liggen tot volgende week:
Deze prachtige sheer uiltjes en vogeltjes zijn in een set van 24 stuks verkrijgbaar (2 stuks van elk vogeltje, 12 verschillende vogeltjes of 2 stuks van elk uiltje, 12 verschillende uiltjes) maar ook natuurlijk, zoals je bij MadeByMaly gewend bent, in kleine setjes. En dat betekent...12 verschillende vogeltjes of 12 verschillende uiltjes. Je kunt ze allemaal hier vinden.
Deze brown and cream sheers - tickets zijn ook binnengekomen en de zwart-wit sheers - tickets zijn weer opnieuw voorradig en zijn natuurlijk ook in kleine setjes verkrijgbaar. Ook deze vind je hier.
En ook deze chipboard heart and home zijn weer volop voorradig, net als de cherry blossoms and birds chipboards en natuurlijk (ja ik weet het, het wordt saai) in kleine sets. En deze kun je hier vinden.
En ook deze office sheers - notes zijn weer volop voorradig (yep, ook weer in kleine setjes) en je kunt ze hier vinden.

Er worden volgende week weer een heleboel nieuwe lay-outs geplaatst, er zijn een aantal lay-outs ingezonden en Anja en Mireille hebben ook weer prachtige creaties gemaakt met het nieuwe 'everafter papier' van Cosmo cricket en de 'grow lijn' van My Minds Eye. Ik verspreid alles over de week...dus...stay tuned *lol*. Ik plaats dan ook de nieuwe wedstrijd en ik laat dan ook wat foto's van luc's kinderfeestje zien, voor de liefhebbers. En nu ga ik weer weekend vieren (lees...samen met luc bouwen met zijn nieuwe lego starwars).

2 opmerkingen:

Marlieke zei

En de sheer vogeltjes zijn echt heel erg gaaf! :-D

Anoniem zei

IK WAS TE LAAT DE UILTJES ZIJN FOETSIE. GROETJES LEAN