dinsdag 24 februari 2009

Marken, gemaakt door designlid Mireille Gaspersz


Ook Mireille heeft niet stilgezeten! Ze heeft vandaag deze prachtige lay-out doorgemaild. Let op de prachtige foto! De werkbeschrijving volgt z.s.m. maar ik kan alvast verklappen dat de knoopjes hier te vinden zijn, het papier van My Minds Eye - grow is en de journaling card rechts op de foto van Cosmo Cricket - Everafter.
Basis is een vel cardstock (Bazzill-Saltillo?). Hiervan heb ik de randen uitgeknipt als een "postzegel" m.b.v. een vel papier van Making Memories (Passport - Stamp) dat ik nog had liggen. Van de achterkant van het vel MME Grow - Funky Vines heb ik een smalle strook gesneden. Uit het vel MME Grow - Lots of dots en het vel MME Grow - Little Blossom heb ik twee grote stukken gesneden en van de achterkant van het vel MME Grow - Little Blossom ook een stukje. Met deze stukken heb ik zitten schuiven totdat alles naar mijn zin lag en vervolgens heb ik het vastgelijmd. Uit het vel MME Grow - Fresh Flowers heb ik een aantal bloemen geknipt. Omdat ik op het vel Elements van Cosmo Cricket - Ever After een tag en een afbeelding zag die qua kleur precies bij de MME lijn passen, heb ik deze ook uitgeknipt. Alle embellishments, inclusief knoopjes (Bag 'o' Buttons - Going Places), heb ik her en der over de LO geplakt. Langs de rand van de tag heb ik een rood/wit geruit (gerimpeld) lintje geplakt en rechts bovenaan heb ik een "poststempel" gezet. De titel is gemaakt met thickers en om de LO af te maken heb ik met geel borduurgaren nog stiksteekjes geborduurd langs de randen.

4 opmerkingen:

Marlieke zei

Mooi hoor. Perfecte combinatie van papier en foto. Heel leuk.

Odetta zei

Erg mooi gedaan, Mireille en wat een fantastische en vrolijke promo voor Marken.
Heel schattig, zo'n klein meisje in zulke grote klompen.

anja curvers zei

Heel erg mooi Mireille.

Anoniem zei

Super lo ,zo´n klein meisje..wat een klompen.
groetjes Lean