maandag 2 februari 2009

it's circus time

Het is vandaag 'circus time' op alle fronten, de lay-out heet zo (daar kom ik zometeen op terug), maar wat een dag vandaag...het is superdruk in de webwinkel (altijd leuk!), ik heb een advertentie voor in het regionale krantje in elkaar gedraaid, de nieuwe aanbieding online gezet, 100.000 mailtjes beantwoord (nou ja...het voelt wel als zoveel haha), ondertussen mijn zieke dochter uit school gehaald, de aardlekschakelaar wel 5 x weer omgezet voordat ik erachter kwam dat er (weer) iets met de vaatwasser aan de hand is. Alle zeven en sproeiers schoongemaakt maar hij blijft kuren houden. Dat wordt dus een leuk karweitje voor Henri haha.

Ik had beloofd dat ik vandaag het een en ander zou plaatsen, maar het wordt dus alleen deze lay-out, morgen komen de 2 pagina's van het jaarboek dat ik via het SA-forum aan het maken ben.


De foto van deze lay-out is helaas niet zo super, het was te zonnig. Het is ook altijd wat he haha.
De ondergrond is glimmermist, ik vind het zo'n gaaf spul om mee te werken, de lay-out die ik nu aan het maken heeft ook glimmermist als basis. Verder heb ik gebruik gemaakt van stempels en een aantal leuke bewerkingen maar die vertel ik nog niet want die gebruik ik ook in de 'freestyle' workshop. (gemeen ben ik he). Ik vind het super om gewoon met materialen in de weer te zijn en als er dan ook nog wat leuks uitkomt ben ik helemaal gelukkig.
O ja en dan ben ik ook nog bezig met het geboortekadootje voor mijn vriendin die afgelopen zaterdag een dochtertje heeft gekregen, heb ik al een ideetje voor het geboortekaartje en zit er nog een verjaardagskaartje en een 'geluks' kaartje in de pen voor een kleintje dat geopereerd moet worden. Plannen genoeg dus...maar nu ga ik quality time met mijn dochter houden, zo zielig als ze ziek zijn, ook al is ze 'al' 10.

4 opmerkingen:

Romy zei

Zo te horen heb je het er maar wat druk mee vandaag. Succes! En heel veel beterschap voor Lynn.

Mooi lootje heb je gemaakt. Leuke foto's en dat glimmer mist geeft inderdaad een prachtig effect.

Anoniem zei

Leuke LO,glimmermist[als je er eenmaal mee om kan gaan]is super.
Ziek zijn is inderdaad heeeeel zielig,beterschap.
groetjes lean.

femmoltje zei

Hoihoi

Mooie lo Had m vanmiddag al in het echt gezien.
veel beterschap met Lynn enuhh als het niet uit komt gewoon roepen hoor kom ik op een andere dag!

gr femke

Anoniem zei

Hoi Marianne,

Je lay-out is echt weer mooi geworden! Wat een dag heb je achter de rug zeg! Succes met alles en beterschap met je dochter!

Groetjes, Marlieke