zaterdag 18 juli 2009

Kado voor de juf, vintage recepten album

Dit mini-album is helemaal gemaakt met creme cardstock en het everafter papier van Cosmo Cricket...één van mijn favoriete lijnen. Kaft...deze is gemaakt van een prima marketing verpakking. Deze heb ik helemaal besprayed met glimmermist. Daarachter heb ik papier van de everafter lijn geplakt. Daarachter zit nog een vel dun chipboard in dezelfde maat die ik ook met glimmermist heb bewerkt. De lettertjes zijn van making memories en de bloem is een frosted flower van prima marketing (o ja, daar kwam de verpakking dus vandaan). De label is van October afternoon - ducks in a row wildcards
Alle labels in dit boekje en de journaling stukjes zijn uit de Image and journaling notes blok van Crafty Secrets. Alle stansjes zijn gemaakt met de nestabilitie stans 'labels four'.
Het turquoize papier is ook uit de October afternoon - ducks in a row lijn.

Ook heb ik de borderpons gebruikt om leuke 'kantjes' te maken en alle randjes zijn natuurlijk beinkt.






Vanaf de pagina 'the lady's favorite' kan de juf zelf haar favoriete recepten opschrijven.



11 opmerkingen:

Romy zei

Wauw, wat zal de juf daar blij mee zijn. Prachtig vintage receptenalbumpje heb je gemaakt! Supermooie lijn is die Everafter-serie inderdaad. Dat zal smullen worden.

Marlieke zei

Wat gaaf Marianne!! Erg leuk gedaan zeg! Weet zeker dat de juf dit een leuk cadeau vindt! (ik kan het weten, haha).

groetjes Marlieke

Unknown zei

Gaaf Marianne...je maakt de juf one happy woman.
gr,Lean...ps toch maar zelf houden hihihi.

Odetta zei

Wat schitterend gemaakt, zo heerlijk nostalgisch! En zo heel persoonlijk! Wat zal de juf lekker gaan smullen, Lynn! Maar dan moet ze het wel even zelf bereiden.

sam zei

heel mooi gemaakt! zal ze vast blij mee zijn!

paula zei

Schitterend boekje meis

anja curvers zei

Wauw marianne wat en gaaf receptenboekje zeg daar zal de juf heel erg blij mee zijn.

miriam zei

wat een leuk en lief boekje daar zal de juf wel blij mee zijn.

gr miriam (mienekescrap)

Marian zei

Wauw!!!! Wat een allerliefst boekje is dat zeg..Een hele klus,maar sommige juffen (en meesters) zijn dat echt wel waard..
mooi gedaan hoor..en die plaatjes zijn zó zoet.... :D

groetjes,Marian

Cora Hoekstra zei

Marianne, wat prachtig heb je dit gedaan.

Marjolein zei

Wat een ongelooflijk leuk initiatief zeg.

Ik heb een Vintage blog. Jullie hebben mij op een idee gebracht.

http:vintagelein.blogspot.com