zaterdag 4 juli 2009

workshop

Afgelopen woensdag gaf ik een beginnerworkshop scrappen. We maakten een mini-album. Het was erg gezelig en er werd hard gewerkt om alles klaar te krijgen. Helaas is dat niet helemaal gelukt (we moesten nog 2 pagina's invullen) maar iedereen heeft voldoende materiaal meegekregen om het album af te maken. Helaas ben ik vergeten om van de crop (die we 's avonds hadden) een foto te maken, doe ik volgende keer dames (helpen jullie mee het te onthouden?)

En wat vinden jullie van de prachtige plant die ik van mijn moeder heb gekregen...elke ochtend sjouw ik hem mee naar buiten en elke avond weer naar binnen. Hij past gewoon zo mooi op onze tuintafel. I love it!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ondanks de warmte word er toch gescrapt en je plant is helemaal te gek.
gr,lean

Odetta zei

De plant is al net zo artistiekerig zoals jij bent! Erg mooi!

Odetta zei

En oh ja, de workshop ziet er knus uit. En waarom zou je ook alles afmaken tijdens workshop. Het eindresultaat is wat telt!