dinsdag 14 juli 2009

Bedankkaart van Odetta


Odetta had gewonnen in de wedstrijd van MadeByMaly en ik had deze kaart meegestuurd. Hij is gemaakt van de nieuwe paperpad van Basicgrey - lemonade. Het chinese meisje en de bloem zijn stempels en de kaart en de vlakken zijn gemaakt met nestabilities. Als verrassing kreeg ik deze mooie kaart terug...(de bovenste kaart)...dank je wel Odetta, wat lief weer van je. Odetta heeft vandaag ook nog een prachtig mini-album gegeven, ik ga proberen hem te scannen, maar die heeft een beetje kuren af en toe...en nu ga ik vliegen naar school (anders sta ik weer te laat op het schoolplein, de tijd gaat gewoon te vlug).




4 opmerkingen:

Unknown zei

De kaartjes zijn erg mooi geworden.Nog een paar dagen dan hebben de kids vakantie.
gr,Lean

Romy zei

Beide kaartjes zijn prachtig! En wat is Odetta toch attent...ik ben superbenieuwd naar het albumpje.

Marlieke zei

Ook ik ben wel benieuwd naar he albumpje hoor! Deze kaarten zijn in ieder geval weer prachtig.

anja curvers zei

Heel erg mooi.