maandag 21 januari 2008

4 jaar en stralend, gemaakt door Marianne


Lynn werd bijna 4 en mocht het al op het kinderdagverblijf vieren. Ze genoot zo van dit moment, maar omdat ik daar ook werk voelde het voor haar net als thuis.

Het geeft een heel leuk effect om je journaling in de cirkels te schrijven.
Ik heb alle cirkels en swirls uit het papier geknipt. Ook de foto heb ik rond gemaakt en afgedrukt. De ribbons zijn opgeplakt met de ribbons adhesive. Ook de knoopjes heb ik hiermee opgeplakt. Het werkt heel eenvoudig. Beschermsheet eraf halen, ribbon of knoopje erop leggen. Beschermsheet terugleggen en goed over de ribbon of knoop wrijven/drukken. Beschermsheet weer verwijderen en het artikel erafhalen. Het heeft nu een lijmlaagje op de achterkant. Ik heb alle randjes bewerkt met de zwarte pen. De titel heb ik geschetst en daarna ingekleurd met de roze sakurapen.

Geen opmerkingen: