dinsdag 15 januari 2008

Your Boots, gemaakt door Mireille (Designlid)

Werkbeschrijving (gemaakt door Mireille):
Basis is een vel Bazzill cardstock. Hierop heb ik allereerst aan de rechterkant een groot stuk van het vel Ava - floral geplakt en aan de linkerkant de helft van het vel Ava - Artisan Pink. De foto, gemat op Bazzill cardstock - Bluegrass, heb ik op het gebloemde papier geplakt. Aan de boven- en onderkant van de pagina heb ik een dunne strook geplakt van het vel Audrey - Stripe. Verdeeld over de pagina heb ik vilten bloemen geplakt: Ava - felt flowers. Op het vel Ava - Artisan Pink heb ik eerst de titel geplakt, gemaakt met vilten thickers (American Crafts - thickers felt pajama lightblue) met als ondergrond de achterkant van het vel Ava - Floral. Daaromheen heb ik de journalling geschreven. Ten slotte heb ik aan de linkerkant knoopjes geplakt in dezelfde kleuren als het papier.


Geen opmerkingen: