dinsdag 15 januari 2008

Friends, gemaakt door Mireille (Designlid)


Deze keer heeft Mireille een lay-out gemaakt met behulp van het prachtige Rusty Pickle - pirate princess dessinpapier. Je ziet dat er echt geen stoere foto bij dit papier nodig is.
Werkbeschrijving (geschreven door Mireille):
Basis voor deze LO is het vel Charlotte de Berry. Dit vel is van zichzelf al supermooi met alle doodles, bloemetjes en hartjes. Ik heb op dit vel twee stroken papier geplakt uit de vellen Alvida en Elizabeth Swan. De foto heb ik gemat op lichtroze cardstock dat ik aan de randen heb beïnkt met zwarte inkt. Wat grote prima flowers met brads in kleuren die bij het papier passen, en twee zilverkleurige bloemen-"charms" maken een rand aan de linkerkant van de foto. Aan de rechterkant van het stippeltjespapier heb ik een stukje tekst van de Dymo tang geplakt. Twee fuchsiakleurige anchorz heb ik met zwarte brads aan de onderkant van de foto bevestigd. Een stukje zwart lint en zilverkleurige glitterletters maken deze LO verder af.
Gebruikte materialen:
* Rusty Pickle - charlotte de berry
* Rusty Pickle = Alvida
* Rusty Pickle - Elizabeth swan
* Cardstock tickled pink
* Colorbox inkt zwart
- primaflowers
* diverse brads
- metalen charms
- tekst gemaakt met dymotang
* K&Company glitterletters zilver
- lint
- fotohoekjes

1 opmerking:

Jackie zei

Mireille - het is echt allemaal prachtig - dikke kus een zwangere Jackie