vrijdag 25 januari 2008

Concentratie


Luc zag dat papa een enorme doos vanuit de supermarkt had meegenomen en zag daar wel een potentiele hut in. Natuurlijk moest deze eerst geverfd worden en daar was hij de hele dag mee bezig.


Gebruikte materialen zijn:
* gele acrylverf
* zwarte permanent marker
* ronde hoekpons
Werkwijze: Ik heb de foto's tegen elkaar gelegd en met een sponsje en gele acrylverf omrand. Het dessinpapier was een rest die nog over was van een andere lay-out. Het bovenste gedeelte (bordeauxrood) is de achterkant van dit vel.
De letters heb ik bewerkt met de blauwe colorbox inkt zodat ze beter bij het papier passen. Een sterretje van dit alfabet heb ik op mijn vinger geplakt, in de verf gedoopt en daarna gestempeld. Omdat de letters van foam zijn kun je er gemakkelijk mee stempelen.
Daarna heb ik op een doorzichtige sheet gele verf gesmeerd en dit op zijn kop op het dessinvel gelegd. Goed aangewreven en daarna de sheet weer verwijderd. Dit laten drogen en daarna kun je er met een permanent marker op schrijven.

Geen opmerkingen: