zaterdag 26 januari 2008

You, ingezonden door Nathalie Brinkman


De werkbeschrijving is geschreven door Nathalie: Ik heb 2 cardstocks light pink gesneden op A4 formaat en afgemat met zwarte inkt. Stukjes papiergesneden van de papierlijnen Smitten (K&Company) en {note}worthy (Making Memories) en deze ook afgemat met zwarte inkt.De grote scalloped rond van {note}worthy doormidden geknipt met een classic photo edge schaar van Hama. De stukjes papier her en der geplakt met daarover heen de halve scallops. De foto's heb ik afgemat met zwarte cardstock. Op de rechter fotozit een roze lint met een brad van {note}worthy. De tekst onderin is geaccentueerd met Queen & Co. brads zodat de tekst goednaar voren komt. De tekst is op gebouwd met phrases rub-ons (van wibra) en eigen handschrift. De twee roze harten zijn uitgestanst met een Sissix stans op de cuttlebug (verstevigd met chipboard) en vast gemaakt met roze organza lint. Het lijkt alsof ze los hangen maar ze zitten wel vast geplakt met dubbelzijdig foam tape. Op de linker foto heb ik de titel gemaakt met roze Smitten papier met als mal de Basic Grey alphabets. Deze zijn afgemat met zwarte inkt en met dubbelzijdig foam tape op geplakt. De { } tekens heb ik bewust rustig gehouden en niet verhoogt, deze zijn van het light pink cardstock gemaakt die ik voor de achtergrond heb gebruikt. Wederom op de foto een paar brads van Queen & Co.De tekst op de linker pagina komt van een liedje van Ten Sharp (You). Ik vindt dit een heel mooi liedje en vond het toepasselijk voor deze LO.

Geen opmerkingen: