woensdag 30 januari 2008

Grote Carnavalsaktie

Ik kom bijna mijn magazijn niet meer binnen en wil met spoed ruimte maken voor leuke en aparte nieuwe lijnen die in het voorjaar en zomer weer gaan komen...Daarom....
van vrijdag 1 februari tot en met zondag 24 februari al het papier 15% korting, met uitzondering van het cardstock, dat is altijd al heel goedkoop (50 ct per vel).
Dus ook alle nieuwe dessinvellen zijn deze dagen in de uitverkoop. op=op
Ook is deze dagen alles in de uitverkoophoek met 15% korting. De vrije verzending vervalt op deze dagen. De korting geldt niet voor de die-cut vellen.

Zoals jullie in onderstaand berichtje kunnen lezen heb ik momenteel geen/beperkt e-mail. Maar ik behandel alle bestellingen op volgorde van binnenkomst. As. maandag en dinsdag is het postkantoor gesloten ivm. Carnaval. Vanaf woensdag gaan alle pakketjes en brievenbusdozen weer op de post.
Ik wens alle carnavallers hele fijne en vrolijke dagen. Ik zie graag weer leuke lay-outs mijn mailbox binnenkomen wandelen zodat ik ze hier en in de galerij een plaatsje kan geven.

Geen opmerkingen: