dinsdag 15 januari 2008

Creabea, gemaakt door Mireille (Designlid)


Ook deze lay-out van Mireille is weer geweldig. Ze heeft gebruik gemaakt van het cherry arte-kitty lou papier en die-cuts. De journaling is op een tag geschreven die weer in een zelfgemaakt zakje van dessinpapier verstopt is.

De werkbeschrijving is geschreven door Mireille:
Als basis heb ik donkerbruine cardstock genomen, en daarop heb ik stukken van drie verschillende vellen designpapier gebruikt. Twee stroken heb ik "golvend" gescheurd voor een speels effect. De drie kleine foto's heb ik alledrie tegelijk gemat op een stuk van het roze Becca Bou papier. De grote foto heb ik langs de randen licht opgeschuurd, zodat je een klein wit randje ziet. Aan de linkerrand van de foto heb ik een van de die-cuts als tab gebruikt. Verder heb ik met het donkergroen geruite Sweet Blossoms papier een pocket gemaakt waarin ik in een tag heb verstopt met de journaling. De pocket heb ik aan de randen met de hand genaaid en op de voorkant heb ik een die-cut en een prima flower bevestigd. De letters heb ik uit beige cardstock gesneden met de Silhouette en voor de finishing touch heb ik nog wat knoopjes aangebracht en een stempel op de grote foto gezet (Clear Stamp van Autumn Leaves: Sentiments Circles).

Geen opmerkingen: