dinsdag 15 januari 2008

Lekker Toetje, gemaakt door Mireille (Designlid)


Deze keer heeft Mireille gebruik gemaakt van papier uit de Urban Lily serie.
Ook deze keer heeft Mireille weer de werkbeschrijving geschreven:
Deze foto van Sanne is alweer van een hele tijd geleden. Ze was toen een jaar of drie en toen al een echt "toetjesmonster". Als basis heb ik oranje Bazzill cardstock genomen. Uit het dessinpapier van Urban Lily heb ik cirkels, swirls en bloemetjes geknipt en deze op het cardstock geplakt. Langs de boven- en onderrand van het cardstock heb ik gedoodled met een zwarte fineliner. De buitenste rand van de grootste cirkel van het dessinpapier heb ik apart uitgeknipt en deze over een stuk gelinieerd papier geplakt en hierin de titel geplaatst. Deze heb ik gemaakt met de Silhouette. Op een stukje wit cardstock heb ik op de "Elsie-manier" mijn journaling geschreven en op de fotomat heb ik stippen getekend. Verder nog wat vilten bloemetjes en knoopjes toegevoegd en met Dymo tape de namen van twee favoriete toetjes van Sanne gemaakt. Dit papier van Urban Lily leent zich uitstekend voor een freestyle LO!

Geen opmerkingen: