maandag 21 januari 2008

Every day I love you more, gemaakt door Marianne


Deze foto van Lynn is tijdens de zomervakantie 2007 gemaakt. Ze staat er zo lief en dromerig op.
Ik heb gebruik gemaakt van het cosmo Cricket 'Hey Sugar' papier.
Werkwijze:
De achterzijde van het vel 'cupid' heb ik gebruikt als het ondergrondvel. Van het dessinvel 'Be Mine' heb ik een zigzagstrook afgeknipt. Deze heb ik met oranje colorboxinkt bewerkt en opgeplakt op het ondergrondvel. Daarna heb ik uit het vel 'sweet nothings' 4 hartbloemen uitgeknipt, 1 grote, 2 middel en één kleintje. Ook heb ik een losse bloemenrank uitgeknipt. De grote en één middel bloemenhart heb ik beinkt met rode colorboxinkt. Daarna heb ik de 2 middel bloemenharten bewerkt met 'glaze'. Dit is een doorzichtige laag uit een flesje met een handig tuitje aan het eind zodat je goed kunt doseren. Door dit op de rode bloementjes en takjes aan te brengen (alleen daar), lijkt het (na het drogen) of deze gedeeltes dikker zijn. Het ligt als het ware op het papier. Uit het vel 'Heart strings' heb ik de mat geknipt. Aan 3 zijdes is deze mat recht, aan de rechterkant heb ik cirkels getekend met een glas en een plakbandrol. Door deze met elkaar te verbinden krijg je gemakkelijk een golvende lijn. Daarna heb ik deze mat beinkt met oranje en rood. De letters heb ik uit 'Daisy d's' papier gesneden met de cricut en daarna een laagje glaze aangebracht. Ze krijgen dan een mooie dikke glanslaag. De letters I love You heb ik op het grote hart geplakt en de andere letters heb ik aan weerszijden van dit hart geplakt. Als laatste heb ik de middel, het kleine hartje en de rank opgeplakt. Ik heb de O van 'more' over de rank van het kleine hartje laten vallen. De journaling heb ik op de mat geschreven.

Geen opmerkingen: