dinsdag 15 januari 2008

So Proud, gemaakt door Mireille (Designlid)


Mireille heeft weer een prachtige lay-out gemaakt, deze keer heeft ze gebruik gemaakt van papier uit de Daisy d's - autumn collectie.

Werkbeschrijving (door Mireille):
Basis voor deze LO is het vel Feuillage. Daarop heb ik een grote strook papier uit het vel Scheherezade geplakt dat ik eerst aan de randen heb beïnkt met donkerbruine chalk. Daarnaast heb ik een stuk papier, waarvan ik de onderkant heb gescheurd en eveneens beïnkt, uit het vel Striscia geplakt. Uit het vel Scheherezade heb ik extra bloemen geknipt en die, met een grote donkerbruine brad in het midden, met 3D-foam op de bloemen in het papier geplakt. Ook van deze bloemen heb ik de randen eerst een beetje beïnkt voor een mooier effect. De middelste bloem heb ik overlappend op de foto geplakt. De journalling heb ik geschreven op een stuk papier uit het vel Loden, en dat gemat op donkerbruine cardstock. In de hoek linksonder heb ik nog wat kleine paper posies geplakt. Vervolgens heb ik uit het vel Scheherezade nog twee ronde "hoekjes" geknipt en die aan de rechterkant boven en onder geplakt. Een klein stukje kant, wat kleine knoopjes en de titel, gemaakt met de Silhouette, maken deze LO af.

Gebruikte materialen:
* Daisy D's - feuillage
* Daisy D's - Scheherezade
- donkerbruine chalk (of bruine colorbox inkt)
* Daisy D's - Striscia
- 3d foam
* Daisy D's - Loden
* Cardstock Brown
* knoopjes

Geen opmerkingen: