zondag 20 januari 2008

Our love on top of the world, gemaakt door Marianne


Helaas komen de kleuren wat flets over op de foto.
Deze foto van Lynn is gemaakt in augustus 2004, ze was toen 4 jaar. We zaten op de top van een hele hoge besneeuwde berg in Oostenrijk en ze vond het prachtig.

Gebruikte materialen zijn:
* Paperpad Sola (K&Company) Al het gebruikte papier komt uit deze blok.
* Chipboardletters Roam (K&Company)
* Colorbox inkt Koper, Roze en Peacock
- Primaflowers
* letterstickers basicgrey stella ruby
- raamstickers Tinkerbell (heb ik ooit bij de zeeman gehaald)

Ik had niet genoeg letterstickers meer, mistte de T en de E.Ik heb voor de T de omtrek van de sticker uitgeknipt enopgeplakt en voor de E heb ik een F gebruikt en daar hetzijpootje van de L aan gemaakt. Ook had ik geen O meer voorhet woord 'love'. Ik heb een G gebruikt, daar hetuitstekende pootje van afgeknipt en het open stukje onder deV verstopt. Als je het niet weet zie je het niet!

Geen opmerkingen: