dinsdag 15 januari 2008

Adventurer, gemaakt door Mireille (Designlid)


Mireille heeft deze keer het prachtige cap'n jack papier van Rusty Pickle gebruikt.
Hier volgt haar werkbeschrijving:
Als basis heb ik een vel zwart cardstock genomen. Het dessinvel Cap'n Jack - Dead Man's Chest heb ik aan de randen gescheurd en deze beïnkt met donkerbruine chalk. Van een pizzadoos heb ik een stuk karton gescheurd, zodanig dat je de ribbeltjes goed ziet. Deze heb ik ook met de donkerbruine chalk bewerkt. Van het dessinvel Cap'n Jack - Black Pearl heb ik eveneens een stuk gescheurd. Het stuk karton en het dessinvel heb ik op het cardstock geplakt. Onder het stippeltjesvel heb ik nog een tag verstopt (zonder tekst deze keer) die met distressinkt is bewerkt (deze heb ik een hele tijd geleden zo gekocht, maar je kunt ze ook zelf zo maken!). De foto heb ik aan de randen nog licht opgeschuurd met een vijl. In de rechteronderhoek en linkerbovenhoek heb ik zes koperkleurige eyelets bevestigd en daardoorheen heb ik een stukje touw gehaald. Een stukje "centimeterlint", vier knoopjes, een titel van chipboard thickers die ik met zwarte inkt heb gekleurd, een uitgeknipt figuur uit het dessinvel Black Pearl, en een stukje dymotape met de datum, maken de LO verder af.
* zwart cardstock
* dessinpapier cap'n jack - dead man's chest
- bruine chalk of colorbox inkt
* pizzadoos
* dessinpapier - cap'n jack - black pearl
- distress inkt
- vijl
* koperkleurige eyelets
- touw
- gaffertape
- knoopjes
* chipboard thickers
- dymotape

Geen opmerkingen: