dinsdag 15 januari 2008

Little doll, gemaakt door Mireille (Designlid)

Werkbeschrijving (gemaakt door Mireille)
Als basis heb ik het vel Audrey - Pink Scallop Circle genomen. Hierop heb ik een groot stuk van het vel Ava - Floral geplakt, met daaronder, zowel links als rechts, stukjes van het vel Ava - Stripe. Deze heb ik schuin geplakt voor een speels effect. De foto's heb ik eveneens schuin van elkaar geplakt. Op de onderste foto heb ik rondom het gezicht van Sanne en haar pop een Heidi Swapp bling frame circle (icee) geplakt. De titel, heb ik uit bordeauxrode cardstock gesneden met de Silhouette en op een stukje van het vel Audrey - Floral geplakt. De hoeken heb ik afgerond en de randen heb ik beïnkt met bordeauxrode chalk. De journaling heb ik geschreven op een stukje uit het vel Audrey - Ledger Scallop. Onderaan de pagina heb ik een breed stuk kant een beetje geplooid opgeplakt met dubbelzijdige tape. Her en der heb ik wat pareltjes bevestigd. Ten slotte heb ik nog wat mooie Ava - Felt flowers opgeplakt.

Geen opmerkingen: