dinsdag 15 januari 2008

She, gemaakt door Mireille (Designlid)

Basis is het vel California - Gloss. Omdat dit papier van zichzelf al zo mooi is, hoef je weinig toe te voegen om er een leuke LO van te maken. Ik heb uit een stuk effen felroze dessinpapier, dat ik nog had liggen bij mijn "restjes", een golvende strook geknipt en daarop met een zwarte fineliner streepjes getekend. Deze heb ik onder de foto geplakt. Vervolgens heb ik uit geel vilt wat rondjes geknipt en daar met zwart garen steekjes in geborduurd. Hetzelfde heb ik gedaan bij de roze knoopjes. De rondjes van vilt en de knoopjes heb ik vervolgens in een halve cirkel boven de foto geplakt. Daarna heb ik op wit cardstock met zwarte fineliner nog wat steekwoorden geschreven die bij mijn dochter passen. Deze heb ik her en der opgeplakt. Met witte rub-on alfabet letters van Making Memories heb ik het woordje "is" gemaakt en de titel "She" heb ik uitgesneden met de Silhouette.


Geen opmerkingen: