maandag 21 januari 2008

Extra-Ordinary, gemaakt door Marianne


Deze foto's zijn in september '06 genomen tijdens een 25 jarig bruiloftsfeest. Het was erg gezellig haha.
Het nieuwe cherry arte papier - marocco - past perfect bij deze foto's.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
* diverse dessinvellen cherry arte - marocco -
* chipboardblossoms maya road
* rub-ons tin rhonna farrer
- diverse kleuren acrylverf
- pen waarmee ik de journaling rond de foto's heb geschreven
- rub-on letters
* bigger chipboard Fancy pants

Ik heb de foto's aan elkaar geplakt. Daarna heb ik de buitenste randen met bruine acrylverf geverfd. Ook de cirkel heb ik geverfd, met turquoize. Daarna heb ik de chipboardbloemen en swirl geverfd. Eerst met een ondergrondkleur en daarna de randen met een afstekende kleur.
De rub-on heb ik verwerkt op ivoorkleurig papier en uitgeknipt. Rondom de foto's is de journaling geschreven, in dezelfde kleur turquoize als de acrylverf.

Geen opmerkingen: