maandag 21 januari 2008

Trouwfoto's ouders, gemaakt door Marianne


Deze lay-out heb ik gemaakt ter ere van de 39e trouwdag van mijn ouders. De foto's zijn geen orginelen, maar deze zijn ingescand en weer uitgeprint. Zo blijven de 'echte' foto's bewaard in het trouwalbum.
Werkwijze:
De foto's zijn uitgeprint en daarna beinkt met 2 kleuren blauwe colorbox inkt.
Daarna zijn ze opgeplakt. De charms zijn opgeplakt. Daarna heb ik het lint doorgeknipt en opgeplakt (achter de foto zit geen lint). Toen heb ik met de sentiment cirkles stempel met azuurblauw beinkt en deze op de foto gestempeld. Daarover heb ik de rub-ons gerubt. Omdat het blauwe er wat doorkomt geeft dit een mooi effect. Als laatste heb ik azuurblauwe inkt op de swirl stempel gestempeld en er daarna voorzichtig met wat zwart overheen gegaan. Dit heb ik onderaan de pagina gestempeld.

Geen opmerkingen: