dinsdag 15 januari 2008

Winterbaby, gemaakt door Mireille (Designlid)

Werkbeschrijving (gemaakt door Mireille):
Basis is een vel (diep)donkerblauw Bazzill cardstock. Hierop heb ik allereerst een stuk uit het vel Starry Night - Snug geplakt, en daaroverheen, schuin, een stuk uit het vel Starry Night - Azure. De foto heb ik gemat op wit cardstock zodat hij er wat meer uitspringt tegen de donkere achtergrond. Uit het vel Starry Night - Snug heb ik een border gesneden en die onderaan de pagina geplakt, met daaronder een smal strookje "winters" lint. Rondom de foto en het daaronderliggende papier heb ik met witte verf het donkerblauwe cardstock bewerkt, zodat het wat minder strak wordt. Uit het vel Starry Night - Sparkling heb ik verschillende (sneeuw)sterren geknipt en die aan weerszijden van de foto opgeplakt. Ik had ook nog wat "echte" sneeuwsterren liggen van Jolee's Boutique en die heb ik er ook tussen geplakt. De journaling heb ik geschreven op een stukje wit cardstock, waarvan ik de randen heb bewerkt met lichtblauwe chalk. De titel heb ik uitgesneden met de Silhouette. De witte letters heb ik omlijnd met zwarte fineliner. Overigens heb ik de tekst "baby" ook uitgesneden op wit cardstock en dat vervolgens lichtblauw geverfd omdat ik niet de juiste kleur lichtblauw cardstock in huis had ;-) Ten slotte heb ik links bovenaan nog wat kleine knoopjes opgeplakt in de kleuren van het papier.

Geen opmerkingen: