dinsdag 15 januari 2008

Cherish you, Gemaakt door Mireille (Designlid)


Deze lay-out heeft Mireille gemaakt met behulp van het prachtige daisy d's papier.
Hier volgt haar werkbeschrijving:
Basis is het vel Cinnabar. Aan weerszijden van de pagina heb ik twee stroken gescheurd dessinpapier geplakt: Atelier Toile en Samara. Uit het vel Feuille d'Automne heb ik een bloementak geknipt en die aan de linkerkant, half over de foto, geplakt. De randen van de foto heb ik een beetje bewerkt met een vijl. Van het stickervel Hearts Cardstock Stickers heb ik wat bloemetjes gebruikt langs de foto. Rond de foto heb ik een stuk kant gedrapeerd, zodanig dat het een "lijstje" lijkt. In de rechter bovenhoek heb ik een takje en een prima flower bevestigd, met pareltjes als "hartje". Op een stukje effen dessinpapier dat ik nog bij mijn restjes had liggen heb ik een rub-on gebruikt met de tekst "Cherish You". De randen heb ik beïnkt met wat terracottakleurige chalk.
Gebruikte materialen zijn:
* Daisy d's - cinnabar
* Daisy d's - atelier toile
* Daisy d's - samara
* Daisy d's - feuille dáutomne
- vijl
* Daisy d's - hearts cardstock
- kant
* primaflower
* witte cardstock
- rub-on

Geen opmerkingen: