maandag 21 januari 2008

Sunny, gemaakt door Marianne


Lynn was als baby al een vrolijk en zonnig kind en dat is nooit veranderd. Gelukkig :-))
De lay-out is als volgt gemaakt.
Ik heb een rand op een basicgrey vel -stella ruby-springtime soirree overgetrokken van een ander vel dessinpapier, dit uitgeknipt en de rand beinkt met turquoize. Dit vel heb ik op het cremekleurige papier (k&company, studio k) geplakt. Daarna heb ik het blauwe papier blush-charmed opgeplakt en de letters hierop verwerkt.
Ik heb van een derde vel basicgreypapier (perhaps-deidre) stroken gemaakt, beinkt met turquoize en opgeplakt.
De chipboardbloem (bigger chipboard flourishes) heb ik als volgt gemaakt:
Verf de chipboardbloem met acrylverf, stempel versamark (kleurloze inkt) op diverse delen van de bloem en strooi er oranje embossingpoeder op. Verhit de poeder met de heattool. Verf daarna nog een hele dunne laag over de bloem. Als laatste stempel je met zwart licht over de bloem om hem meer diepte te geven.
Bevestig de bloem op de lay-out.
Daarna heb ik de journaling geschreven. De tekst komt uit het lied Sunny.

Geen opmerkingen: